مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-10اجتماعي

خبر خوب|خیرین یزدی چهار میلیارد به دانش آموزان بی بضاعت کمک کردند


مدیرکل کمیته امداد یزد از کمک چهار میلیارد ریالی خیرین نیکوکار به دانش آموزان نیازمند در این استان خبر داد و گفت: در سال تحصیلی امسال هفت هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار گرفتند.

-  محمد شجاعان در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، احساس مسئولیت در قبال یکدیگر را از جمله مهمترین ویژگی افراد در جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: احسان و نیکوکاری در شرایط سخت اقتصادی کنونی بیش از پیش جامعه را به سمت تعالی فرهنگی و اجتماعی سوق می دهد.

وی با بیان این که امسال هفت هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در این استان قرار گرفتند، افزود: طبق بررسی های میدانی دو هزار دانش آموز بی بضاعت در استان یزد فاقد تبلت آموزشی هستند، این نهاد در تلاش است با کمک و مشارکت خیرین نسبت به تهیه نوشت افزار و وسایل آموزشی آنلاین برای آنها اقدام کند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: ایجاد شرایط لازم برای حمایت خیرین از دانش آموزان بی بضاعت از جمله اولویت های جدی کمیته امداد در استان یزد است و به همین منظور خیرین عزیز می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037998136777777 و یا با وارد کردن کد دستوری# 035*8877* از طریق تلفن همراه برای واریز کمک های نقدی به صورت غیرحضوری اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب|خیرین یزدی چهار میلیارد به دانش آموزان بی بضاعت کمک کردند

خبر خوب|خیرین یزدی چهار میلیارد به دانش آموزان بی بضاعت کمک کردند